Postup zřízení Registračního sídla

 

Postup při zřízení Registračního sídla je následující:

 

1. Objednávka Registračního sídla přes objednávkový formulář.

 

2. Vystavení 100% zálohové faktury na

    a. Vaši stávající firmu (v případě změny sídla firmy)

    b. Vaši osobu (v případě zakládání nové firmy, která ještě neexistuje)

 

3. Uhrazení faktury převodem na účet nebo v hotovosti

 

4. Zaslání dokumentu Souhlasu vlastníka nemovitosti:

    a. poštou na Vami zadanú korešpondenčnú adresu

    b. emailem, pokud se Vám založení firmy/změna sídla firmy řeší přes elektronický podpis

 

5. Založení firmy, nebo Změnu sídla firmy si řešíte už sami, nebo přes firmy, které tuto činnost vykonávají.

 

 

 

Seznam často kladených otázek

 

 

 

 

Další články z kategorie Registrační sídlo

Jaký byl rok 2023 v MojeSidlo.cz

Rok 2023 byl pro nás skutečně jízdou se spoustou výzev a úspěchů. Letos jsme překročili hranici 13 000 zákazníků, což nám dokonce umožnilo mít vlastní volební místnost na volbách. A protože věříme, že společné zážitky nás spojují, trávili jsme čas spolu na teambuildingech, kde jsme poznávali nové kolegy.

Často kladené dotazy - FAQ

Máte nezodpovězené dotazy? Chcete k nám dát také živnost?

Odpovědi na tento i na další Vaše dotazy naleznete v tomto článku.

Správný název firmy je důležitý. Jak jej vybrat?

Najít správné označení pro podnikání není vůbec jednoduché. A přitom právě jméno firmy je jedním z faktorů, které často rozhodují o vašem úspěchu v podnikání. Proto jsme pro vás sepsali několik tipů, jak postupovat při výběru jména pro váš byznys.

Zaujali jsme Vás?
Objednejte si virtuální sídlo
ještě dnes.

Objednat virtuální sídlo
(C) Copyright 2012 - 2024 MojeSidlo.cz - Virtuální sídlo v Praze

MojeSidlo.cz - všeobecné obchodní podmínky