Přeposílání

Vaše zásilky Vám můžeme přeposlat na Vámi zvolenou adresu. Zásilky Vám zašleme do 24h od zadání požadavku.

Virtuální sídlo firmy - často kladené dotazy

  

1. Nemovitost, ve které poskytujete zápis virtuálních sídel pro firmy, je ve Vašem vlastnictví?

Ano, nemovitost, na které poskytujeme sídlo firmám je v našem vlastnictví společnosti. Toto je rozdíl oproti mnoha konkurenčním firmám, které poskytují sídlo pro firmy v prostorách, které nevlastní, pouze pronajímají. Pokud jim bude vypovězena nájemní smlouva, dochází také ke zrušení poskytování sídel firmy. To by pro Vás znamenalo měnit sídlo firmy a tedy další administrativní a finanční zátěž spojenou se změnou sídla firmy v obchodním rejstříku.
Toto riziko vám u nás jako vlastníka nemovitosti nehrozí.


2. Poskytujete sídlo i pro občanská sdružení?

Ano.

 

3. Poskytujete tzv. "Adresu sídla" pro živnostníky?

Ano.

 

4. Co je zapotřebí, abych měl u Vás virtuální sídlo?

Třeba poslat objednávku na virtuální sídlo, vystavíme Vám zálohovou fakturu a po jejím uhrazení Vám zasíláme dokument Souhlas vlastníka nemovitosti, potřebný k provedení zápisu sídla firmy v obchodním rejstříku.

 

5. Jak rychle umíte zaslat Souhlas vlastníka nemovitosti?

Běžně posíláme nejpozději druhý pracovní den od úhrady zálohové faktury.

 

6. Jaké je minimální možné období objednání Virtuálního sídla?

Virtuální sídlo se objednává na období min. 1 rok.

 

7. Jak se dozvím, že na mou firmu přišly nějaké listiny?

Přijde Vám o tom E-mail a SMS notifikace, a to zcela zdarma. Následně si v našem on-line systému určeného k evidenci doručených listin umíte prohlédnout podrobnosti o doručené listině: Datum přijetí, Odesílatel, Typ zásilky, Váha (přesnost na 1 gram) a odhadovaný počet listů.

 

8. Co dělat, když jsem zapomněl přístupové údaje do on-line systému?

Heslo si můžete v případě potřeby změnit přímo na adrese https://posta.mojesidlo.cz/. Stačí kliknout na odkaz "Zapomněl jsem heslo" a zadat e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste vyplnili při objednávce. Následně Vás systém navede na změnu hesla.

 

9. Mám objednanou službu Přeposílání dopisních zásilek 1x měsíčně. Kdy v měsíci to je?

Listové zásilky přeposíláme do 3 pracovních dnů následujícího měsíce.

 

10. Faktura pro nově zakládající firmu vystavená na společníka: Mohu si takovou fakturu dát do nákladů?

Ano. Jelikož Vaše nově zakládající firma ještě neexistuje, vystavíme fakturu na společníka. Když bude firma založena, danou fakturu si můžete dát do účetnictví nově zakladající firmy jako způsobilé náklady související se založením firmy.


11. Umíte zařídit změnu sídla společnosti?

Napište nám prosím tento požadavek do poznámky k objednávce.


12. Jak bude sídlo firmy označeno?

Na schránce bude jmenovka Vaší firmy, spolu s ostatními firmami, které využívají službu Virtuální sídlo firmy.

 

13. Dostanu i vlastní samostatnou schránku, kde si můžu dát jmenovku firmy?

Ne. Vaše jmenovka firmy bude na schránce spolu s ostatními firmami využívajícími službu Virtuální sídlo firmy.

 

14. Mohu mít u Vás virtuální sídlo i v případě dluhů vůči orgánu sociálního pojištění, daňovému úřadu a jiným třetím subjektům?

Ano.

 

15. Skenujete přijaté listiny?

Jen na požádání. V On-line systému pro evidenci přijatých listin vidíte přijaté listiny. Můžete si kteroukoli označit pro přeskenování. Skenování provedeme nejpozději do druhého pracovního dne. Samotné skeny nahrajeme do on-line systému. Skenování je zpoplatněno aktuálním ceníkem a je třeba mít dobitý dostatečný kredit.

 

16. Budeme-li využívat službu Virtuální sídlo, můžeme adresu Školská 660/3 / Uralská 689/7 / Děčínská 552/1 používat ve svých oficiálních dokumentech. firemní tiskoviny, faktura, smlouvy, ...?

Ano, samozřejmě.

 

17. Na koho vystavíte fakturu ak firmu právě zakládám a firma ještě neexistuje?

Faktura se vystaví na Vás jako soukromou osobu. Vy si to do účetnictví nově zakladající firmy můžete dát jako oprávněné náklady související se založením firmy. Vaše účetní už bude vědět.

 

18. Stačí na okřesní soud, případně elektronicky zaslat pouze Váš souhlas? Není třeba k tomu ještě smlouvu?

Po uhrazení zálohové faktury Vám vystavujeme dokument „Souhlas vlastníka nemovitosti“ s podpisem majitele. Ten zasíláte na příslušející orgán.

 

19. V systému vidím přijetí zásilky typu "Výzva k vyzvednutí zásilky" a u ní Podací číslo. Stačí mi k vyzvednutí na poště nadiktovat toto číslo?

Ano, stačí na poště nadiktovat Podací číslo zásilky a prokázat se, že jste oprávněn k přebírání zásilek dané firmy. Nemusíte si tedy tento "lísteček“ vyzdvihovat u nás.

 

20. Přesouvám k Vám mou stávající firmu. Se změnou sídla firmy zároveň budu měnit název firmy. Pro jaký název firmy mám u Vás objednávat virtuální sídlo (současný nebo budoucí)?

Na obchodním rejstříku je potřebný souhlas na současný název firmy.

 

 

Důležité odkazy:

Obchodní rejstřík ČR

Živnostenský rejstřík ČR

Finanční správa ČR

Česká správa sociálního zabezpečení

Ministerstvo průmyslu a obchodu - živnostenské podnikáni

 

Další články z kategorie Virtuální sídlo

Souhlas vlastníka s umístnením sídla

Virtuální kancelář

V MojeSidlo.cz vám nabízíme virtuální kancelář, známou i jako virtuální sídlo. Je to moderní způsob podnikání pro firmy a podnikatele, kteří hledají profesionální zázemí bez nutnosti pronájmu fyzických prostor.

Virtuální adresa

Virtuální adresa firmy, známá také jako virtuální sídlo, je ideální řešení pro podnikatele a firmy, které chtějí profesionální image bez nutnosti fyzických kancelářských prostor.

Zaujali jsme Vás?
Objednejte si virtuální sídlo
ještě dnes.

Objednat virtuální sídlo
(C) Copyright 2012 - 2024 MojeSidlo.cz - Virtuální sídlo v Praze

MojeSidlo.cz - všeobecné obchodní podmínky