Postup zřízení Virtuálního sídla

 

Postup při zřízení Virtuálního sídla je následující:

 

1. Objednávka Virtuálního sídla přes objednávkový formulář.

 

2. Vystavení 100% zálohové faktury na

    a. Vaši stávající firmu (v případě změny sídla firmy)

    b. Vaši osobu (v případě zakládání nové firmy, která ještě neexistuje)

 

3. Uhrazení faktury převodem na účet nebo v hotovosti

 

4. Zaslání dokumentu Souhlasu vlastníka nemovitosti:

    a. poštou na Vami zadanú korešpondenčnú adresu

    b. emailem, pokud se Vám založení firmy/změna sídla firmy řeší přes elektronický podpis

 

5. Založení firmy, nebo Změnu sídla firmy si řešíte už sami, nebo přes firmy, které tuto činnost vykonávají.

 

 

 

Seznam často kladených otázek

 

 

 

 

Další články z kategorie Virtuální sídlo

Místo podnikání

Pro každého podnikatele či živnostníka je místo podnikání OSVČ klíčovým aspektem podnikání. V roce 2018 došlo k legislativní úpravě, kdy název „místo podnikání" nahradil pojem „sídlo" i pro živnostníky. V praxi se proto nyní setkáte s označením „sídlo OSVČ" nebo „sídlo podnikatele", které jsou z právního hlediska správné.

Schránková firma - co to vlastně je? Znáte skutečný význam tohoto pojmu?

Schránková firma. V médiích často používaný a kontroverzní pojem, který slouží zejména k označení podvodných firem. Jaká je však jeho přesná charakteristika? Jsou schránkové firmy legální či nelegální? Existuje vztah mezi schránkovými firmami a virtuálním sídlem? Vše podstatné jsme pro vás sepsali v následujících řádcích.

Souhlas vlastníka s umístnením sídla

Rozhodli jste se podnikat a zjistili jste, že potřebujete souhlas s umístěním sídla podnikání nebo OSVČ? Vysvětlíme vám, co tento dokument je a jak ho jednoduše získat. Připravili jsme pro vás i vzor souhlasu vlastníka nemovitosti.

Zaujali jsme Vás?
Objednejte si virtuální sídlo
ještě dnes.

Objednat virtuální sídlo
(C) Copyright 2012 - 2025 MojeSidlo.cz - Virtuální sídlo v Praze

MojeSidlo.cz - všeobecné obchodní podmínky